Stilo-polkupyörien korjausasema 18.048.1

STILO-aseman työkalupakki
STILO station - polkupyörän käsipumppu
STILO station - monitoimityökalu

• ruostumatonta terästä tai hiiliterästä, galvanoitu ja pulverimaalattu RAL-värillä

Logo: laajenna vieritä alaspäin

• none
  • syövytys ruostumattomaan teräkseen
  • teräkseen leikattu
  • tarra

Lataukset

tuotekortti
STILO Itsepalvelupyöräkorjausasema

Valitse monista värivaihtoehdoista!

Asema on valmistettu hiiliteräksestä, galvanoitu ja se voidaan pulverimaalata haluamallasi värillä, joka löytyy valikoimasta RAL-paletista. Elementit, kuten polkupyöräteline, aseman sisäosa, työkalut ja ylimääräinen polkupyöräteline, on valmistettu ruostumattomasta teräksestä. Vaihtoehtoisesti asema voidaan valmistaa kokonaan ruostumattomasta teräksestä.

STILO-korjaamo RAL-värit

Aseman varusteet

Aseman varusteet koostuvat polkupyörätelineestä, polkupyörätelineestä ja työkalupakista, jossa on käsipumppu.

Stilo station - laitteet

Aseman työkalut

Korjausasemalla on 22 työkalua, jotka on valmistettu ruostumattomasta teräksestä ja korkealaatuisesta muovista (rengaskauhat). Työkalut on liitetty teräsvaijereihin teräksisillä kääntökahvoilla. Tämä mahdollistaa työkalujen miellyttävän käytön (työkalut eivät väänny) ja mahdollistaa pääsyn työkalulla mihin tahansa kohtaan pyörässä, joka on ripustettu kahvasta.

Stilo station - työkalut

Itsepalvelupyöräkorjausasema Stilo on suunniteltu käyttäjän itse suorittamiin polkupyörien ad hoc -korjauksiin ja säätöihin, joissa käytetään laitteen rakennetta alustana ja korjausaseman varusteisiin sisältyviä työkaluja. Asemaa voidaan käyttää kaupungissa pyöräteillä sekä pitkän matkan matkoilla. Kokonsa ansiosta asemaa voivat käyttää sekä lapset että aikuiset.

Asema on valmistettu teräksestä. Asiakas voi valita mallin, joka on valmistettu kokonaan ruostumattomasta teräksestä tai galvanoidusta hiiliteräksestä, joka on pulverimaalattu määrätyllä RAL-värillä.. Maalatussa versiossa osat, kuten ylin polkupyöräteline ja sisäseinä, jossa on työkalusäilytys, ovat edelleen ruostumatonta terästä. Asema asennetaan maahan seinäpistokkeilla. Polkupyörien korjaustyökalut kiinnitetään asemaan PVC-pinnoitetuilla teräsvaijereilla varkauksien estämiseksi.

Työkalut:

• Ruuvimeisseli; ruostumattomasta teräksestä valmistetut Phillips- ja lattakärkiset ruuvitaltat.
  • jakoavaimet; ruostumatonta terästä; 13, 14, 15, 16 mm.
  • kuusiokoloavaimet; ruostumatonta terästä; 2, 3, 4, 5, 6, 8 mm.
  • Käsipumppu; yhteensopiva Presta- ja Schreder-venttiilien kanssa.
  • ketjunpoistolaite; 9, 10, 11-vaihteinen (tukee Shimano 11-vaihteista SPD:tä, ei Campagnolo 11-vaihteista ketjua!); ruostumaton teräs
  • Nippiavain; Mavic MTB, 3.22, 3.45 ja CNSPOKE-avain (3,2-3,3-3,4 mm); ruostumatonta terästä.
  • T 25 tähtiavain; ruostumatonta terästä
  • 8 mm:n levyjarrukiila + pullonavaaja; ruostumatonta terästä
  • rengassangat; soveltuvat letkuttomien renkaiden ja lujitemuovisten vaijerirenkaiden irrottamiseen.

Stilo-linja

Stilo-linjan malleille on ominaista minimalismi, muodon yksinkertaisuus ja yksityiskohtien hienostunut muotoilu. Ne on suunniteltu modernia arkkitehtuuria silmällä pitäen, ja niihin kuuluu kaupunkipenkkejä, aurinkotuoleja, roska-astioita, katuastioita ja paljon muuta.

Polkupyöräasemat

Itsepalvelupyöräasemamme on luotu vastauksena kaupunkiemme kasvavan pyörätieverkoston ja yhä suositumman polkupyöräliikenteen tarpeisiin. Asennettujen työkalujen ansiosta ne mahdollistavat polkupyörien pienet korjaukset ja huollot. Panadto-asemille on ominaista nykyaikainen muotoilu ja vankka rakenne sekä käytettyjen materiaalien laatu.

ZANO on katukalusteiden valmistaja, jonka vakiomallisto voidaan mukauttaa asiakkaan yksilöllisiin tarpeisiin ja personoida tarpeen mukaan. Vakiomalliston katukalusteiden lisäksi yritys suunnittelee ja valmistaa yksilöllisiä tilauksia.

Yksityisyysasetukset